fredag 14 juni 2013

Rolig fredag

Idag har jag bestämt att jag bara ska göra roliga saker, fredagen till ära. Har kommit till en vägg med gradun och kommer inte vidare på något sätt så istället för att stirra på word-dokumentet och känna måste-skriva-ångesten komma så tänker jag glömma gradun fram tills måndag då jag har handledning och förhoppningsvis får hjälp att komma vidare. 


För att fredagen skulle få en så bra start som möjligt så startade den såklart med löpning. Morgonrundan blev bara 30 minuter lugn löpning i sällskap av Candy och fungerade som benuppmjukning inför dagens andra pass: fartuthållighet. Det blir första fartuthållighetspasset sedan marathon så får se hur snabbt det blir sen... Roligt med fart ska det i alla fall bli!


Och roligast av allt med denna fredag är att jag ska få spendera kvällen med världens bästa trio! Jag, Mimmi och Cessi har planerat en utekväll, den första på väääääldigt länge för min del, och det kommer att bli så bra!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar