tisdag 13 november 2012

Underbara sol!

Min happy hour: 10km löpning, solsken och Candy

Mitt bästa beslut hittills idag är absolut att jag inte sprang imorse när klockan ringde. Istället för en mörk morgonrunda blev det nu en helt underbar tia i solen före lunch! Länge sedan jag sprungit i dagsljus och det gjorde mig glad i hela kroppen. 



Som om inte det fina vädret var nog så hade jag riktigt pigga ben och pigg hund dessutom vilket ledde till bra fart . Bara kilometer 1 och 10 som gick i ca.05:20min/km tempo, resten (2-9) flög förbi i 04:33-04:50min/km tempo. Fick massor av ny energi under rundan och det passar utmärkt för nu ska jag till skolan och hålla en presentation med Michaela!

2 kommentarer:

  1. Vad snabb du är! Härligt att springa i dagsljus. Jag ska nog lägga Liam i vagnen och fara på en löptur imorgon :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen stor skillnad på att springa i mörker och ljus. Mycket mera energi när solen lyser :)

      Radera