söndag 16 september 2012

Hänt i helgen

Har haft en massa blogginspiration de senaste dagarna men hann aldrig sätta mig ner och skriva i fredags eller i lördags och idag har jag varit sådär skönt söndagsslö. 

På träningsfronten har det blivit mest löpning, först ett morgonpass med Johanna på fredagen. Sen prövade jag faktiskt på FUSTRA personal training på gymmet men jag ska skriva ett eget inlägg om det senare. 

På lördagen fick jag igen konstatera att det är väldigt bra att ha bråttom ibland. Hade lite tidsbrist och bestämde mig därför att springa fort. Tog på snabbskorna och gav mig på ett pass som visade sig bli helt super! Det gick så bra att jag förbättrade mitt personbästa på milen med nästan två minuter! Kändes så jäkla bra och nu är det inte många sekunder som fattas före jag är under 45minuter. 

Bilden beskriver ganska bra hur min söndag har sett ut. Mys. 

Idag får jag tacka Johanna att jag kom mig ut. Skulle inte hon ha ringt skulle jag troligen inte ha sprungit ikväll, i alla fall inte 14kilometer som det blev före vi var hemma igen. Men det är väl just det man har träningskompisar till?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar