måndag 20 augusti 2012

Sunkighets-CV

För det mesta försöker jag hålla en positiv ton på bloggen, har helt enkelt inte lust att skriva om dåliga dagar och tråkiga saker (fast de där dåliga dagarna har jag nog i alla fall). Läser själv bloggar för att få inspiration och väljer för det mesta att läsa bloggar som ger mig just det, inspiration till bra dagar och bra träningspass. Vart vill jag då komma med detta? Jo, till att ibland är det ändå skönt att läsa något som inte bara är guld och gröna skogar. Och idag när jag läste Fuas blogg (som inte på nåt sätt är en sunkig blogg utan just inspirerande) så kunde jag bara inte låta bli att kommentera detta inlägg. Sunkighets-CV!! Haha, hur bra?? Så om du vill ha lite omväxling till alla "allt är så perfekt"-inlägg tycker jag du ska läsa det här och sen kommentera din egen sunkighets-CV!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar