måndag 20 augusti 2012

Shopping

Har köpte alltför mycket grejer de senaste veckorna, jag var ju tvungen att använda mig av personalrabatten så länge jag hade chansen...

Har bland annat köpt ett par kompressionsvadskydd från Zero Point. Använder mina kompressionsstrumpor hela tiden men de här är ännu skönare. 

Igår några minuter före jag slutade mitt sista skift följde också en neonorange topp från Reebok med mig hem. Har fått "pippi" på neonfärgade träningskläder på sistone! 

Dessutom har jag köpt världens finaste väska från Haglöfs, löpartajts, simöronproppar, löpstrumpor, mjukisbyxor från Nike, gore-tex byxor, energigel till Vasa Marathon... Borde klara mig en stund nu!

2 kommentarer:

  1. Har samma kompressions"buntar" och det är super eftersom dom ju inte slits på samma sätt som strumpor! Köpte neontoppar på decathlon för typ 5€ styck (det blev några...) och dom är dom bästa någonsin! Tunna, lätta och mjuka. så tunna att man kan ha två på varandra utan att det blir varmt. Vet dock int om deras nätbutik levererar till finland, men sååå totalt värda sitt pris! fast du behöver knappast till nu ;)
    ps. fnissar fortfarande innombords åt din kommentar hos mig, helt bäst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, såna toppar vill jag också ha! För man kan ju inte ha för många ;)
      Jo jag tror dessa "buntar" blir riktigt bra, vill ha dom hemma efter träningen och då går jag helst barfota så de är bättre än sockor!

      Radera