lördag 3 mars 2012

Glashal transportlöpning

Sällan som jag sysslar med transportlöpning till eller från jobbet, bor nämligen lite för nära (ca. 1km). Men igår tog jag med löpkläderna till jobbet och mötte sen upp Frida när jag slutade. Vi sprang 6 kilometer och det  kändes bra att fara ut direkt, blir ofta så slö om jag hinner sätta mig ner i soffan efter en arbetsdag. Dessutom stod middagen serverad när jag kom hem, så det blev en riktigt skön fredagkväll! 

Glashal strandpromenad (bilden är tagen på morgonen, det var nämligen mörkt när vi sprang)

Igår var första gången i vinter som jag kände att ett par Icebugs skulle ha varit bra! Strandpromenaden + alla andra vägar där vi sprang var glashala och det kändes i kroppen att man var tvungen att spänna sig för att inte halka. Men har klarat mig så bra med mina vanliga löpskor hittills så det känns onödigt att köpa ett par Icebugs nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar