torsdag 12 januari 2012

Känslan

Känslan av att ha sprungit 11,3km, stretchat och duschat före kl. 7.30 på morgonen är en bra känsla. Faktiskt en så bra känsla att det är värt att stig upp 05.45! Sprang med Johanna idag igen och vi var nog båda ganska trötta imorse. Konstaterade att Candy nog hade piggaste benen, hon sprang lika glatt som vanligt med sina korta ben!

Idag sprang vi via Brändö, Vikinga och Stenhaga före vi var hemma igen. I Vikinga finns ett bageri och det sprider en underbar bulla-doft nere vid stranden. Sällan jag tänker på bulla så länge jag springer (frukostgröten som väntar tänker jag däremot ganska ofta på...), men idag lämnade doften i näsan och jag drömde resten av vägen om bullar. Det gjorde ju inte saken bättre att vi diskuterade fastlagsbullar så länge vi sprang!



2 kommentarer:

  1. Har sett att de haft fastlagsbullar i affärerna redan. Är det inte lite för tidigt ännu med dessa? Fast såna kan man väl äta året runt ifall man vill också... Dom är ju så goda!

    SvaraRadera
  2. Jessica: Iaf är det för tidigt för mig, börjar jag äta dom redan nu så hinner jag nog äta alltför många! Dom är för goda!

    SvaraRadera