tisdag 21 maj 2013

Villadag

Idag tog jag en pausdag från gradun och for ut till villan med Mimmi och Jessica istället. 


Vi började med att gå cirka 2 timmar på en vandringsled som finns nära vår villa. Vandringsleden går både genom tät skog och längs med havet. Avslappning när den är som bäst! 


Tillbaka på villan blev det mat (lax, majs och batat) och batat på grillen blev helt underbart gott. Kommer helt klart att grilla batat flera gånger i sommar! Sen körde vi motvilligt tillbaka till stan och jag tog mig motvilligt ut på en löprunda. Blir alltid så efter att jag varit utomhus en hel dag, har liksom ingen lust att fara ut och springa då. Det är också en av anledningarna till att jag ofta springer på morgnarna istället. Men jag kom mig iväg och sist och slutligen gick dagens planerade 10 kilometer riktigt snabbt! 

Nu: sovdags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar