onsdag 15 maj 2013

Inspiration från Instagram


Brukar för det mesta kolla Instagram ganska fort när jag vaknar på morgonen och ibland får jag en sån kick av bilderna! Som idag när jag vaknade och var trött och inte speciellt sugen på att springa. Då var bilden här ovanför den första jag såg och efter att ha sett den var det ingen frågan om om jag skulle springa eller inte. Glömmer ibland bort att vara tacksam över att vara skadefri och få springa så mycket jag vill. 


Och idag var en underbar morgon för morgonspring! Strålande sol och varmt var det fast klockan bara var lite efter 6. 
Började med en progressiv uppvärmning och drog sen 5 kilometer i marathontempo. Avslutade ännu med nerjogg och fick ihop totalt 12 kilometer före jag var hemma igen. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar