måndag 27 maj 2013

Det märks att det är sommar...

...För jag glömmer allt oftare bort att jag borde uppdatera bloggen! 

I helgen har vi njutit av villaliv på Bergö och även om jag skulle kunna mobilblogga så blir det inte av. 

Bergö

Träningen glöms ändå inte bort. Även om det nu känns som om jag mest vilar och väntar på att  marathondagen ska komma... I lördags blev det två kortare pass, först 5 kilometer på morgonen och sen 6 kilometer före bastun på villan. Älskar att springa och sen komma tillbaka till varm bastu och kallt vatten. 


Idag står det 10 kilometer på schemat men jag byter plats på morgondagens vilodag och dagens pass. Varför? Jo för att min vänstra vad har bestämt sig för att börja krångla och är så spänd så att varje steg jag tar gör ont. Just nu vill jag inte riskera något så därför blir det djupstretch idag och så hoppas jag att det känns bättre imorgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar