torsdag 30 maj 2013

De senaste dagarna

Att fara ut till villan för att vila upp visade sig vara ett bra val. Har njutit av långa vandringar i skogen och även om jag gått mer än jag brukar dagarna före ett marathon så känns benen pigga. 

Här skulle jag kunna gå hur långt som helst

En gitarrspelande Mimmi, Candy och en bra bok på bryggan. Livskvalitet! 

Finsk sommar och solnedgång



Efter villavistelsen var det igen dags för På Språng. Igår fick deltagarna springa pyramidintervaller (1min - 2min - 3min - 4min - 5min - 4min - 3min - 2min - 1min) och så länge de sprang så passade jag själv på att stretcha benen ordentligt. Börjar vara ordentligt springsugen nu och suget blir bara större när man ser ca. 30 damer ge sitt allt under intervallträning! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar