måndag 29 april 2013

Neeeeeeej!

Redan på lördag när jag vaknade kliade det lite i halsen när jag svalde men jag skyllde på nervositeten. Igår var det lite värre men den här gången skyllde jag på att jag blivit kall under lördagens lopp. Planerade in morgonlöpning tills idag och såg verkligen framemot att springa. Men när jag vaknade imorse så gick inte halsontet att ignorera längre. Så typiskt! Hade verkligen sett framemot att få börja träna som vanligt igen och dra igång med den sista tunga träningsperioden före Stockholm Marathon. 


Nu får kura ihop mig i soffan med Candy istället och vänta nån dag med löpningen. Inte alls vad jag hade tänkt mig. 

2 kommentarer:

  1. Åh fy så trist! Hoppas bacillerna är kortvariga! Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Hade samma sak förra veckan. Försökte ignorera, men nej! Nu är jag förkyld. Som tur verkar det ändå vara en lindrig variant :) Krya på dig!

    SvaraRadera