måndag 18 februari 2013

Välkommen måndag!



Det var en morgontrött hund som jag lyfte upp ur sängen imorse. Hon skulle nog helst ha krupit närmare husse och sovt vidare istället för att springa. Men icke! Jag och Johanna hade bokat springdejt kl. 06.30 så det var bara att stiga upp. Fast Candy hann ta en en powernap i soffan ännu så länge jag bytte om till springkläder...

Det är ju ingen nyhet att jag älskar morgonträning och dagens 10 kilometer gjorde lika gott som alltid! Enda minuset med att stiga upp tidigt och springa är att man vaknar före plogbilen. Idag fick vi springa i flera centimeter nysnö vilket gjorde löpningen lite tyngre. 

Nu befinner jag mig på Tritonia och borde skriva på gradun istället för i bloggen. Ha en fin måndag och en bra start på vecka 8!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar