söndag 17 februari 2013

Avslutat dagen

Och veckans träning med ett kvalitetspass. Efter en skön söndag var det dags att söka efter lite fart i benen igen.


Först två kilometer uppvärmning. Sen 4 kilometer i 04:35min/km tempo plus 2 kilometer i 04:28min/km tempo och till slut 3 kilometer nerjogg. Klart! Totalt 11 kilometer. 

Har sprungit totalt 90 kilometer denna vecka och slagit mitt eget veckorekord. Kul! Speciellt eftersom veckans alla pass har känts riktigt bra! Men nu blir det en lugnare vecka med cirka hälften mindre löpning, fler vilodagar och mera stretch och lek med foamrollern.  


2 kommentarer:

  1. Huj :D Nästan 100km! Du börjar låta som en riktig elitidrottare. Grymt. Och du behöver inte marknadsföra bloggjoggen åt mig ;) Jag kommer definitivt! Bara jag får ett datum.

    SvaraRadera