torsdag 28 februari 2013

Tröttheten

Jag vet inte om det är någon sorts vårtrötthet eller om jag ännu inte är helt hundra efter den magsjuka jag hade i slutet av förra veckan men just nu skulle jag helst bara sova. I ett år eller två känns det som. 

Jag hade tänkt att denna vecka skulle bli fylld med energi och träning efter förra veckans vila men på grund av den förlamande tröttheten så har det inte riktigt gått som planerat. Sprang måndag och tisdag morgon men annars har jag inte tränat alls. 

Men idag ska jag försöka komma tillbaka på rätt spår igen (och hämta järntabletter från apoteket) och har planerat in löpintervaller och YOGA (!). Nu när jag har skrivit ut det på bloggen kan jag ju inte lämna på soffan istället heller! 


5 kommentarer:

  1. Äsch vad jobbigt :/
    Hej, är det är C:s yoga du kommer på, så ses vi där :) Går på yoga varje torsdag, den är urbra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag var på C:s yoga men jag tror inte att jag såg dig? Eller så missade jag dig totalt :)

      Radera
    2. Just typiskt att säga "vi ses där" då det blev helt ändrade planer och löpning med kompis istället :) Men är nog alltid där på torsdagar, så vi lär ses om du fortsätter att yoga ;) Serien är bra, för hon har den i flera månader i sträck, vilket betyder att man kan ta ut sig mer i rörelserna, då man lär sig dom bättre.

      Radera
  2. Lider lite av samma trötthet. Var på semesterresa förra veckan och efter det borde man ju vara utvilad. Men känner mig mest seg och slö. Hoppas vi piggnar till snart. Ser mysigt ut att ligga under filten med hunden :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag usch då. Men idag hjälpte träningen mot tröttheten som tur. Och snart är det sommar, och SOL! Senast då måste ju tröttheten släppa?

      Radera