söndag 3 februari 2013

Favoritbloggar

Tänkte tipsa er om mina två favoritträningsbloggar just nu. Dessa två läser jag varje dag och blir fylld av motivation varje gång! 

Benny - Löparblogg. Tycker det är svårt att hitta löparbloggar som ger mig något, men Bennys har blivit en favorit. Välskrivna inlägg och jag kan inte annat än bli inspirerad av någon som springer marathon på under 3 timmar! 

Pia - Bloggar om kost och träning. Gillar denna blogg mycket även om hon inte skriver om löpning. Istället finns det inspiration till gymträning och nyttig mat!

Ett extra plus med dessa två bloggar är att de båda är skrivna av finlandssvenskar! Men som sagt tycker jag det är svårt att hitta inspirerande bloggar som handlar om löpning, så har ni något bloggtips (egen blogg eller någon annans) så mottages det med tacksamhet!

6 kommentarer:

  1. Rocknrollrunning.com är en av de få jag läser.

    SvaraRadera
  2. Tack för länkning och snälla ord, vad glad jag blir :-) Gillar din blogg fast jag inte mera springer lika mycket. Jag läser inte så mycket löpningsbloggar (roligt ord!) men du känner säkert till mammaspring och på studs.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo de två brukar jag titta in till nu och då. Förövrigt så verkar crossfit och fitness vara det som de flesta skriver om just nu!

      Radera
  3. Tack så mycket för de vänliga orden :). Jag efterlyser mer finlandssvenska löparbloggar, men lusläser istället de som finns :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att du skriver blogg :) Jo flera finlandssvenska vill jag också hitta!

      Radera