söndag 9 september 2012

Morgonfunderingar

Att morgonträning är en stor favorit för mig är väl inget nytt för någon mera och idag så länge jag sprang funderade jag vad det egentligen är som gör att morgonlöpning är så speciellt. Det är väldigt svårt att sätta fingret på men jag njuter extra mycket av att springa när jag vet att andra sover och när jag själv "borde" sova. Som idag, före klockan sju en söndagmorgon. Såg totalt två andra människor under mina 10kilometer och det vara bara jag och mina steg på Vasa tomma gator. 
Öde Vasa. Dagens runda i siffror. Favoritskorna. Nöjd morgonlöpare.



Helt utan anledning steg jag inte upp så tidigt en söndag, ville hinna springa eftersom jag och Jessica ska ut på roadtrip resten av dagen! Bl.a. Ikea står på programmet.


1 kommentar:

  1. Ja tänkt nu he: före 7 på en sönda??? :D Men ska ni hinn ti IKEA så behövs väl he. När ska vi träffas?

    SvaraRadera