tisdag 21 augusti 2012

Things to do on a tuesday

Man skulle kanske tro att det blir tråkigt att vara lediga hela dagarna men hittills är det bara skönt. Har inga problem med att sysselsätta mig, till exempel har jag...

Sprungit 8km morgonlöpning med Candy. 

Långlunchat med Jutta i Saluhallen. 


Bodybalanceat i mitt nya linne. Ett av höstens träningsmål är att hinna med minst 1 pass BodyBalance per vecka. Är nu inne på vecka 3 så det går ju bra hittills i alla fall! Förhoppningsvis kommer jag att bli lite mindre kylskåp (ni vet som i stel som ett kylskåp) efter ett par veckor till av passet. I alla fall knakar det och töjer skönt i min stela löparkropp. Är så pass stel i höftböjarna (jag tror det beror på det) att det gör ont i ryggen av att bara ligga raklång på golvet... Inte bra!

Och till slut gått en kvällspromenad med Anna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar