torsdag 9 augusti 2012

Startade dagen med löpning

Igår när jag gick och lade mig var jag lite osäker på om jag skulle springa idag eller ta en vilodag men lade fram löpkläderna för säkerhets skull. Och de kom i användning! Vaknade nämligen ovanligt pigg och då blev det så klart en löprunda! Även om jag var pigg så var benen en aning sega och det tog ett par kilometer innan jag kom igång ordentligt. Men det var en fin morgon, kallt men soligt och jag njöt av att vara ute. Så småningom vaknade också benen och till slut fick jag ihop 11,5km på en timme (05:13min/km). Frukosten smakade sen så där löjligt bra som den alltid gör efter morgonträning och nu känner jag mig redo för 9timmar på jobb. Hoppas ni alla får en bra dag!

3 kommentarer:

  1. Härligt uppvaknande! Frukosten smakar bäst efter ett träningspass :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp det gör den! Ibland drömmer jag hela morgonrundan om frukosten som väntar:)

      Radera
  2. Bästa starten på dagen! Härligt att du fick till morgonlöpningen!

    SvaraRadera