lördag 25 augusti 2012

Just run

Mina ben har känts väldigt stumma efter torsdagens cykling och gårdagens vilodag behövdes verkligen. Planen var att vila också idag och jag hade inte en tanke på att springa förrän imorgon/måndag. Ska springa marathon om en vecka (iik) och vill ha pigga och utvilade ben. Men. Fick några timmar extra förrän vi ska iväg till villan och plötsligt slog det mig; nu vill jag springa. NU.
Sagt och gjort, plötsligt var jag löparklädd och garmin var på armen. Drog ut utan några som helst krav på varken distans eller tempo och fy vad skönt det var! Kroppen gjorde ändå vad den ska och hemma var jag igen efter 7,5km i 05:00min/km fart. Nu är jag klar för att fira villaavslutning. Trevlig helg!

Bästa Candy i kopplet bredvid mig och löpning längs med vattnet. Härligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar