torsdag 16 augusti 2012

Fyra dagar kvar



Metviken

Morgon-Vasa bjöd på riktigt fina vyer idag under min och Cessis morgonpromenad. Nu skall jag iväg och jobba och vet ni vad? Idag är min fjärde sista dag på mitt kära Intersport. Från och med måndag är jag bara heltidsstuderande (eller först blir det nästan två veckor sommarlov) istället för heltidsstuderande och deltidsjobbare. Har funderat på saken av och an en längre tid nu och nu är det dags. Har ett år kvar på Hanken och nu skall jag testa på att ge skolan lite mera av min tid så att jag säkert får klart gradun och mina kurser. Känns jätte konstigt att tänka att jag inte kommer att vara på Intersport mera, kommer att sakna mina kollegor och kunder! För att inte tala om alla löpskor och löparkläder...




Sista dagarna iklädd jobbkläder alltså. Vet inte riktigt vad jag ska göra med de 20 timmar extra som jag nu kommer att ha varje vecka. Men känner jag mig själv rätt så fylls den tiden ganska snabbt... En sak vet jag i alla fall att jag ska göra och det är att sätta ner mer tid på gosbollen på bilden här nedanför. Hon har varit alltför mycket ensam det senaste året! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar