måndag 9 juli 2012

SEMESTER

Idag är första riktiga dagen på min semester och det firade jag med att ta ordentlig sovmorgon. Minns inte när jag skulle ha sovit till efter elva sist så det var riktigt skönt! Hade dessutom en ordentlig sömnskuld att ta igen efter helgen. På fredag tog jag och Cessi en roadtrip ut till Maxmodansin och på lördag hade vi firmafest med Intersport-gänget och efter att ha tagit ett sista nattdopp så somnade vi klockan 6 på morgonen.


Och så träningen då... Har inte tränat överhuvudtaget i helgen. Hade nog storslagna planer på löpning men just nu finns det så mycket roliga saker som händer att jag inte riktigt hinner med. Som tur är ju marathonet på lördag så jag tror kroppen behöver vilan. Hoppas jag. Ett par pass blir det nog den här veckan för att inte bli helt stum och trött i kroppen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar