fredag 6 juli 2012

Lugnare

Med en vecka kvar till marathon tar jag det ganska lugnt med träningen. Helt utan att träna kommer jag nog inte att vara men nu blir det mest lugna pass för att hålla igång benen. Igår sprang jag en morgonlänk med Jutta, hon sprang 10kilometer för första gången i sitt liv och jag var stolt som en tupp! Idag blev det för ovanlighetens skull ingen morgonträning utan istället blir det en runda efter jobbet. På tal om jobb, idag jobbar jag mina sista timmar före semestern!!! Ska bli så otroligt skönt! Tre veckor utan planer (förutom ett marathon då förstås...) och hur mycket tid som helst att göra vad jag vill. Första jag ska göra är i alla fall att sova! Har blivit alltför lite sömn de senaste veckorna så det ska jag ta igen nu före marathon!


Är en periodare när det gäller mat och just nu har jag snöat in mig på vattenmelon, så saftigt och så gott!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Du har klarat dig bra! Skött jobbet och tränat rätt så mycket och hårt utan att dra på dig skador eller sjukdomar. Jag tycker det ser bra ut för dig nu!

    Rune Paro

    SvaraRadera