fredag 4 maj 2012

Fredagkväll

Använde mig faktiskt av mitt gymkort ikväll. Bestämde med Anna att vi skulle gå på Bodybalance. När vi väl kom till gymmet så var bodybalance timmen inställd och det var yoga istället. Var lite tveksam, har varit på yoga ett par gånger i mitt liv och alltid varit uttråkad efter några minuter. Men ikväll var det en annorlunda yoga! Väldigt fysiskt krävande (bl.a. 108 armhävningar) och det hände något hela tiden. Jag blev inte det minsta uttråkad, tvärtom var det roligt. Dessutom kändes det hur bra det var för mina stela kropp.


Nu är det ishockey som gäller och dessutom har pappa hjälpt mig att finslipa mitt träningsprogram inför marathon, det kommer att bli mycket löpning i vår!

1 kommentar:

  1. Yoga är ibland riktigt, riktigt skönt! Saknar det! Sällan är kroppen så avslappnad och mjuk som efter ett yogapass.

    SvaraRadera