onsdag 18 april 2012

Kvällen

Började med en 45 minuters (8,5kilometer) fartlek. Kände inte för att springa "välorganiserade" intervaller så sprang fartlek istället. Började med 15 minuter uppvärmning och sprang sedan 15minuter intervaller på så sätt att jag sprang till t.ex. nästa korsning/lyktstolpe/en minut osv. Var riktigt rolig och jag fick upp både farten och pulsen. Kan rekommenderas om man vill variera sin intervallträning lite!

Hann hem och byta kläder och sen blev det ett 30minuters stretchpass på gymmet med Cessi. Kändes bra men jag kunde än en gång konstatera att jag var stelast i salen (eller jag och Cessi delade första platsen). Om någon har idéer om hur man får upp rörligheten i nedre ryggen så tar jag gärna emot tips!

 Två förhoppningsvis lite-mindre-stela bloggare...

 ...som orkar vara allvarliga i ungefär två sekunder

Dagens mumsiga kvällsmål; äppel, mandarin, kiwi, blåbär, jordgubbar, kokosflingor och bulgarisk joghurt. 

1 kommentar:

  1. åååh, jag tittade snabbt att du hade en skål lösgodis med en stor klick glass på och tänkte att du är modig (och litelite konstig) men sen insåg jag att det bara var i mitt huvud :)

    Inga tips på rörlighet här, jag är fortfarande tvungen att sitta ner för att snöra skorna.

    SvaraRadera