torsdag 15 mars 2012

Torsdagslöpning

Eftersom jag jobbar i helgen så gäller det att passa på att springa långpass på den lediga dag jag har inne i veckan istället. Så idag steg jag upp lite före sju och åt frukost och sov sedan två timmar till före det var dags att möta upp Johanna


Vi tog en "ta-ut-stenar-ur-skorna-paus" och fotade lite samtidigt, men som vanligt såg bilderna mest ut som om dum och dummare skulle vara på länk... Det är vårt det här med att springa och se något så när normal ut! 

Vi hade ganska bra med fart idag, ibland så bra att vi fick hejda oss och det var först vid 17kilometer som jag började ana nån sorts trötthet i benen. 

Haha, ännu en "supersnygg" bild

Efter två timmar och 21,35kilometer (05:37min/km) var vi hemma igen och jag kan inte annat än ge tummen upp för dagens långpass!

7 kommentarer:

  1. Vadå dumma, ni e supersnygga ju! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ;) Men vi skrattar alltid lika mycket åt de bilder vi tar under våra rundor :)

      Radera
  2. Du verkar vara riktigt på G nu. Vilken fart ni håller! Det ser bra ut nu inför sommaren för dig. De här närmaste veckorna nu är en härlig tid för oss löpare. Då det blir lite varmare väder och lite bättre underlag att springa på. Påsk har jag alltid haft som en speciell träningshögtid. Nåja, man kan ju nog säja att det närmaste halvåret är en härlig tid för oss löpare. Jag hoppas på att kunna springa 18-20 lopp.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, nu väntar jag nog på sommaren och varmare väder så kanske det börjar gå ännu fortare! :)Och wau, 18-20lopp! Jag är imponerad!

      Radera
  3. Ojdå! Jag glömde underteckna.

    Rune Paro

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gissade nästan att det var du, ingen annan jag känner springer så många lopp på en söndag :)

      Radera
    2. Nja. Inte på en söndag. Men på en säsong. Från april till oktober.

      Rune Paro

      Radera