tisdag 21 februari 2012

En dålig studerande

Idag har jag varit en "dålig" studerande, skippade nämligen allt som heter Fastlaskiainen (fast pulkbacken finns precis nedanför min balkong så har nog hört det mesta av festen i alla fall) och har istället skrivit en rapport på sju sidor. Så egentligen kan man väl säga att ja har varit en duktig studerande.

På Fastlaskiainen ifjol

En tradition som jag däremot inte tänker skippa är fastlagsbullen på Görans Café med Jannika. Jutta borde också vara med men är istället i Jeppis. Du är saknad!

Eftersom det inte blev nåt av min morgonträning så for jag ut och sprang på eftermiddagen istället. Rapportskrivandet drog ut på tiden så för att hinna fick jag springa hårt (för mig), och sprang därför 6 kilometer i 05:15min/km tempo! Borde ha bråttom fler gånger så kanske man skulle få upp farten lite oftare.
En fastlagsbulle kommer nog att smaka bra nu!

1 kommentar:

  1. Ni var också väldigt saknade! Fastlagstisdagen va ju int den samma utan vår traditionella fastlagsbulle-dejt... /Jut

    SvaraRadera