fredag 13 januari 2012

Fredag

Skulle egentligen springa långlänk i Malax med Eva idag men vädret fick mig att tänka om. Ville varken köra eller springa i snöstorm.
Funderade länge vad jag skulle träna istället. Bestämde mig för intervaller på löpband + styrketräning, ändrade mig till intervaller + bodybalance, ändrade mig igen till BodyCombat och ändrade mig ännu en gång till långpromenad. Men så sist och slutligen blev det ingen träning alls! Kollade i träningsdagboken att jag sprungit 38km denna vecka och styrketränat på det och med inplanerad träning både imorgon lördag och på söndag så mår nog kroppen bra av att vila idag.

Istället har jag lunchat med Cessi och Mimmi, bakat till min födelsedag och städat lägenheten från golv till tak. Nu tänker jag ta min godispåse (fredag=godisdag, nam!), slänga mig på soffan, dra en filt över mig och stanna där resten av kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar