lördag 31 december 2011

31.12.2011

Idag har jag jobbat sista timmarna i år och imorse sprang jag mina sista kilometer 2011. Löpningen gick så lätt idag, kändes som om jag bara flög fram.

Känns bra med ett nytt år, 2011 har varit ett mellanår känns det som och nu ser jag framemot 2012! Det känns som om det inte hänt nåt 2011 men egentligen har det nog hänt ett par saker; jag har blivit utexaminerad restonom, börjat på Strategisk marknadsföringsledning- magisterutbildning på Hanken, börjat jobba på Intersport, flyttat två gånger, semestrat på Kreta, deltagit i två triathlon och inte minst sprungit mitt livs första marathon i Berlin.

Nyårskvällen firas med trerättersmiddag med 5 vänner och nu borde jag antagligen fortsätta med maten.


Gott Nytt År!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar