fredag 7 juni 2013

Fredag


Efter att jag spenderat de obligatoriska timmarna på gradun så traskade jag och Mimmi ner till stranden och porträttkiosken. Det är alltså en konstnär som har tillfällig kiosk dit man får gå och bli avmålad i blyerts, kol eller akvarell (?). Vi valde att vara på samma bild och i blyerts. Resultatet blev väl sådär, vi vet inte ens vem som är vem på porträttet haha. Men helt klart en kul grej! 


Sen for jag iväg på dagens andra runda, den här gången i mina nya shorts från IF Länken. De är väldigt korta så jag trodde de skulle vara obekväma att springa i men de hölls så bra på plats att det gick riktigt bra. 

Totalt 8,5 kilometer löpning i varierande tempo. Började lugnt och drog sedan upp tempot lite för varje kilometer för att avsluta lugnt igen. Kul med lite snabbare tempo igen! Nu blir det snart mat på någon uteservering, trevlig fredagsskväll till er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar