onsdag 27 mars 2013

Något fattas

Den här onsdagen har börjat lite annorlunda: jag har inte morgontränat! Ingen löprunda, ingen morgonpromenad ingenting. Konstigt! Är så van att få min dagliga dos frisk luft direkt från morgonen att det nu känns som om något fattas. 

Anledningen till att morgonträning lämnade bort idag var att jag vaknade vrålhungrig. Inte bara lite vanligt morgonhungrig utan mera "hej jag skulle kunna äta en hel häst"-hungrig. Så morgonträning blev till morgongröt istället. 


Bilder från min, brorsans och Emmas och kvällspromenad på isen igår kväll. De har tagit en till hund så nu har vår familjs flock utökats ännu mera. Snart har vi en hel kennel! 


Nu vill jag bara att klockan ska gå snabbt så att jag får cykla hem från Tritonia och hoppa i träningskläderna! Hade glömt hur rastlös jag blir av att inte röra på mig på morgonen. 

1 kommentar:

  1. känner igen den där känslan av tomhet när man inte tränat på morgonen, känns konstigt när kroppen är van att röra på sig tidigt i ottan!Hoppas du får en fin dag och en härlig träningskväll!

    SvaraRadera