onsdag 23 januari 2013

Träningsdate!

Idag blev det ingen morgonträning för jag hade bestämt träff på gymmet med trevliga Jessica. Väl där körde vi först intervallträning på löpband och sen lite TRX-träning före jag var tvungen att skynda hem för att hinna till eftermiddagens lektioner i skolan. 

Jag och Jessica (som tidigare bloggade här)

Så kul att med träningskompisar och vi har dessutom träffats genom bloggen så det är lite extra roligt! Alltid kul med människor som man vet att brinner för samma sak som en själv. 

Intervallpasset såg ut som följande och var mitt första hårdare intervallpass i år, och det kändes bra! Tungt men bra.

10min uppv
Intervaller: 1min + 2min + 3min + 4min + 3min + 2min + 1min (60sek joggvila mellan varje intervall)
Nerjogg

Intervallerna gick för min del i 3:52min/km - 04:17min/km fart och det känns som en bra början på intervallträningen. 

1 kommentar: