tisdag 11 december 2012

12 + 12 + 12

Började morgonen med 10kilometer löpning och den energin som passet gavs behövdes verkligen idag! Har nämligen suttit på biblioteket hela dagen och kämpat med ett minst sagt krävande grupparbete. Hade tänkt göra ingenting resten av kvällen men så ville Robbe ut och springa... Och det händer ju inte varenda dag precis så det kunde jag inte missa! 
Det blev med andra ord lite mera löpning, vi sprang ca. 30 minuter och sen kom jag igång så passade på att springa till gymmet på ett BodyBalance pass också. Var helt oskojat stelast av alla deltagarna idag och då var vi ganska många och det var folk i alla åldrar! MÅSTE BÖRJA STRETCHA! 

Men imorgon ska jag springa igen. Och inte bara ett vanligt morgonpass utan ett morgonpass, ett dagspass och ett kvällspass. 12km + 12km + 12km. Det är ju nämligen 12.12.2012 imorgon. Någon som hänger på? 

3 kommentarer:

  1. Du är så grym, du avverkar så många mil i veckan! Du är otrolig, inspirerande!

    SvaraRadera
  2. Jag skulle så gärna ha hängt med bara jag skulle vara frisk i dagsläget. Fy bubblan vad det är trist att vara sjuk! :(

    SvaraRadera