onsdag 26 september 2012

FF - 11km löpning

Tredje morgonen med väckning före klockan sex och träning innan största delen av stans befolkning har vaknat. Idag blev det löpning med Johanna (och Candy) och vi konstaterade båda att det blir tyngre att stiga upp varje morgon. I måndags flög jag upp ur sängen, igår gick det trögare och idag kändes det som om jag vaknade först efter några kilometer. Man skulle ju tro att det skulle vara tvärtom och bli lättare hela tiden, jag sover ändå nästan 8h/natt, men tydligen inte. 


11kilometer mysjogg före frukost och nu får jag ladda om inför kvällens träningspass. Ett benpass med Robbe väntar och jag måste medge att jag är lite nervös, mina löparben är inte precis bortskämda med styrketräning. 

2 kommentarer:

  1. Härligt med morgonlöpning:) kul med styrketräning ikväll, jag borde bli bättre på att styrketräna benen! Kör hårt! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror det är många löpare som har svårt att få in styrketräning. Jag är iaf en av dom :)

      Radera