lördag 8 september 2012

Dubbelt upp

Det fina med helt lediga dagar är att man hinner träna två gånger och hinner göra något annat däremellan också.
 Idag började jag med 10km löpning (05:14min/km), här hör jag hemma och behöver inte fundera desto mer utan benen gör jobbet åt mig. På eftermiddagen var det dags för pass nr.2, Bodypump med Anna som sällskap och med Michaela som instruktör! Passet var lite mer utanför min komfortzon, har inte varit på ett bp-pass sen februari och styrketräningen har också lyst med sin frånvaro under våren och sommaren då allt fokus har legat på löpning och marathon. Så efter 60minuter bodypump idag skakade min armar så att jag helst skulle ha velat lägga mig ner och dö. Skönt!!


4 kommentarer:

  1. Jösses Heidi! STOOOOOOOORT GRATTIS till förra lördagens prestation! Fantastiskt!

    SvaraRadera
  2. Ouh, du skämtar. Inge bodypump sedan FEBRUARI??! Tufft, mycket tufft att du vågade dig på passet idag då. Bra gick det också. Din goda teknik sitter i ännu. :) Du, tack för alla solskens-leenden! De ger sån energi. Trevlig kväll! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nåopp, det är det som är bra med träiningsdagbok; man ser svart på vitt hur man har slarvat :D
      Tack själv, så mycket roligare med en instruktör som man tycker om.

      Radera