lördag 11 augusti 2012

Snabbare

Planen var att springa en timme idag före jobbet men så var sängen lite för varm och skön och snooze-knappen var lite för lätt att trycka på. Plötsligt hade jag inte alls så mycket tid som jag tänkt mig så min lugna timme fick bli utbytt mot lite snabbspring istället. 7 kilometer i 04:45min/km vilket betyder att jag var ute i dryga 33minuter och hann på så sätt duscha och äta frukost i lugn och ro. Dessutom kändes det riktigt bra att få in ett snabbpass den här veckan så kanske det inte var så illa att snooza lite extra ändå!


Nöjd matte och nöjd hund efter morgonpasset

2 kommentarer:

  1. Snabbt sprunget! Härligt!

    Jo det pirrar i hela kroppen just nu! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan jag tänka mig! :) Jag drömmer om att göra en Ironman nån dag så det är så spännande att läsa din blogg! :)

      Radera