tisdag 28 augusti 2012

Live in the present, launch yourself on every wave, find eternity in each moment

Är så glad att jag tog beslutet att vara ledig i två veckor före skolan börjar. Nog för att kontrasten från att jobba ca. 40h/vecka till att vara helt ledig har varit ganska stor och jag blir uttråkad ungefär varannan timme (har väldigt svårt för att göra ingenting) men det är ändå för det mesta väldigt skönt. Skönt att ha tid att göra precis vad jag vill. Som att till exempel spendera ett par timmar på ett café med Mimmi. Eller tid till att spendera ytterligare ett par timmar i inredningsbutiker med mamma. Eller att ha tid till att fundera ut nya maträtter och sen bjuda t.ex. Mimmi på mat, vilket är precis vad jag ska göra  om en stund så nu ska jag fixa klart min hummus!

Dagens cafébild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar