fredag 17 augusti 2012

Early birds

Idag har jag haft en fantastisk morgon. Hade bestämt löpardejt med Anna och Johanna kl.7 men eftersom jag ville få in ett lite längre pass än vad jag skulle hinna med efter sju så började jag först med att springa ensam. Det var en underbar morgon idag, vindstilla, varmt och jag fick njuta av soluppgången samtidigt som jag sprang och lyssnade på country. Perfektion!


Man kan ju inte bli annat än lycklig när man får njuta av den här utsikten under ett morgonpass. Dessutom var mina ben riktigt pigga idag och jag höll ett medeltempo på 04:55min/km under dagens första 9 kilometer. 

Efter 9 kilometer mötte jag upp Anna och Johanna och vi fortsatte vår löpning. Kul med sällskap när man redan sprungit en stund ensam och tiden gick väldigt fort de sista kilometerna. Efter 6kilometer tackade jag för mig och sprang hem.

Fint sällskap

Efter 15kilometer (medeltempo 05:07min/km) före frukost är jag säker på att det här blir en bra dag! 

Tack för sällskapet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar