tisdag 31 juli 2012

Visste ni att?

...Jag älskar morgonträning?

När klockan ringde 5:45 visste jag knappt var jag var och jag fattade absolut inte varför jag skulle stiga upp. Tog mig ett par sekunder att komma ihåg att jag och Cessi hade bestämt att vi skulle springa kl.6. Med andra ord var det bara att stiga upp, dra på sig löparkläderna och springa ut för att möta Cessi. Vi sprang dryga fyra kilometer tillsammans och sen fortsatte jag själv. 

Att sen komma hem svettig med 10 kilometer i benen före klockan sju på morgonen är bara fantastiskt! Och frukosten smakar så bra! 


Löpning är bästa sättet att börja morgonen på. Punkt.

2 kommentarer:

  1. Sant! Då jag har skola stiger jag alltid upp tidigt och far på en länk innan morgonmålet, hur skönt som helst :)

    SvaraRadera
  2. Sant! Då jag har skola stiger jag alltid upp tidigt och far på en länk innan morgonmålet, hur skönt som helst :)

    SvaraRadera