fredag 13 juli 2012

Snart...

Snart ska jag stiga på bussen som ska ta mig och resten av marathongänget ner till Åbo och färjan som ska ta oss över till Stockholm. Sen imorgon är det dags! Har haft lite annorlunda strategi nu än före mitt första marathon. Då sprang jag knappt sista två veckorna medans jag nu har sprungit fyra gånger den här veckan. Vilken metod som funkar bättre för mig får vi se på lördag!

Sista passet blev ett morgonpass med Johanna idag och vi mysjoggade 32 minuter i sköna 05:51min/km fart före jag tackade för mig. Benen kändes bra och jag känner mig mentalt redo för att springa 42,2 kilometer. 

Nu skall jag packa det sista och kolla så att jag säkert har allt med. Datorn lämnar jag hemma men om det är möjligt så ska jag försöka mobilblogga. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar