onsdag 18 juli 2012

Onsdag

Ska sätta mig ner och skriva ihop ett längre inlägg om lördagens marathon så fort jag hinner men det tar sin tid. Igår gick hela dagen åt till att komma oss hem, resan tog lite längre än planerat eftersom vi fick punktering... 

Idag sov jag länge och for sen iväg på en 10kilometers löprunda i 05:25min/km. Skönt att känna att träningen funkar så här snabbt efter lördagen. Ska träna vad jag vill och hur jag vill nu ett par veckor och sen börja sikta in mig på mitt nästa mål, måste bara bestämma mig för vad detta mål ska bli!

Nu ska jag hoppa in i bilen igen, känns som om jag inte gör annat än flyttar mig från plats till plats hela tiden. Den här gången far jag till villan, har ännu en och halv veckas semester och ska försöka att spendera det mesta av tiden ute på villan. Tar med datorn men troligtvis blir det mest korta mobilinlägg nu en tid. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar