onsdag 13 juni 2012

Löpning i Denver

Nu har jag kommit mig så långt som till Helsingfors och väntar på sista flyget som ska ta mig hem till Vasa. När jag kommer hem så har jag över 27h resetid i bagaget! Börjar kännas i kroppen...

Kommer säkert att dyka upp en hel del med bilder från resan men tänkte börja med lite bilder från mina löprundor - det är ju trots allt en träningsblogg.

Totalt har jag sprungit 47kilometer och jag har fått kämpa för varenda kilometer! Denver är några kilometer högre över havet och det märktes! Pulsen steg direkt och tempot sänktes. Dessutom så finns det inte en platt väg i Denver, det går alltid uppför eller nerför!
Vissa dagar sprang jag i backar som var flera kilometer uppförs, tungt men belöningen i form av underbar utsikt gjorde att det var värt det.

Nu ska det bli kul att se hur lätt det känns att springa här hemma med våra obefintliga backar och på mera normal höjd över havet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar