söndag 17 juni 2012

Ändrade planer

Idag hade jag planer på riktigt bra träning men på något sätt så kom det alltid något annat emellan och sist och slutligen blev det ingen träning alls! I och med det så blev den här veckan den lugnaste veckan på länge träningsmässigt sett. Har bara sprungit 38 kilometer totalt och har haft hela fyra vilodagar. Men förhoppningsvis så har det bara gjort gott åt kroppen, jag känner mig i alla fall laddad inför nästa vecka nu. 

Har mest hängt med Mimmi idag. Vi har ägnat oss åt saker såsom att höra på fransk musik, lära oss att göra knut på körsbärsskaft med tungan och sedan suttit på café med Cessi. Ja, ni hör ju själva: HUR skulle jag ha haft tid att träna när jag gjort sååå viktiga saker?



Lite motion hann jag faktiskt med idag. Jutta är äntligen tillbaka i Vasa och vi avslutade söndagen med en promenad ute i Sundom skogen. Vet inte vem som var gladare att se varandra, vi eller hundarna som heller inte setts på evigheter. 

2 kommentarer:

  1. Gillar bilden (och din keps-eller-vad-den-kallas!)

    Ibland är det bra med lite paus. Körde själv med lite vila i några veckor, nu är det blodigt allvar igen, höhö ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Kepsen är förstås från Intersport :D

      Jo, tror nog att pausen bara gjorde gott för mina ben. Dessutom hade jag en jetlag som inte var att leka med :)Kul att du är igång igen, har väntat på dina blogginlägg också :)

      Radera