lördag 19 maj 2012

Life is good

Dagens cykelpass var det roligaste träningspasset på länge! Roligt att cykla i grupp och speciellt med dessa cyklister. 
Cessi, Anna och Eva. Elisa kunde tyvärr inte komma. 

Dagens färd gick till Maxmo, eller rättare sagt till Nabben där vi sen pausade en stund och fick i oss lite energi. 


Vi fick in en tempoökning på några kilometer före Nabben och jag tror vi alla var ganska nöjda med paus efteråt. Dessutom passade vi in pausen så bra att vi missade den regnskur som drog över Maxmo just då. 


Det var som vanligt lite trögt att komma igång igen efter pausen och uppförsbackarna i Vassor kändes evighetslånga. 



Efter dryga 70kilometer var vi tillbaka i Vasa och det var jag ganska glad för. Mina lår kändes ganska mosade i slutet så det var skönt att komma hem. Tror att benen inte riktigt återhämtat sig från torsdagens långpass så nu ska jag bara göra lite höft- och coreövningar och sen ska jag parkera mig på soffan resten av kvällen!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt ni verkar ha haft! :) måste nog själv också ge mig ut ochcykla när vi kommer hem :)

    SvaraRadera
  2. Åh vad kul det där verkar! Blir riktigt sugen på att köpa cykel och hänga med! :)

    SvaraRadera