fredag 13 april 2012

Länk och mat

Igår längtade jag hela dagen efter en löprunda men med tre deadliner som närmar sig i skolan så fanns det ingen tid över för träning, spenderade istället dagen med näsan i böckerna.
Som tur så börjar jag jobbet senare än vanligt så hann ut på en förmiddagsrunda idag istället. 10kilometer på dryga 52 minuter, pulsen var kanske lite högre än tänkt men det kändes lekande lätt så jag hade inte minsta lust att sakta farten. 
Avslutade med 15 minuter core här hemma och till sist 10 minuter stretchning. 



Måste bara visa en bild på min underbart goda lunch som jag precis slukade; Stekt kyckling, ugnsrostad batat med chevreostcremé och rucola-spenat sallad till det. Bataten och chevreostcremén blev en smakupplevelse utöver det vanliga, värt att testa!

Tur att det här inte är en matblogg, kom inte helst på att ta matchande bestick...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar