tisdag 10 april 2012

Back in business

Tog en paus från bloggen, andras bloggar och från Facebook över påsken. Kan behövas ett par internet-fria dagar ibland. 


Har varit helt ledig hela påsken, och det har varit så skönt! Har hunnit träna, umgås med familjen, äta påskmat, äta halvt ihjäl mig på Sivs supergoda pasha, kolla in renoveringen på villan, sova länge och bara vara

Och eftersom det här är en träningsblogg så måste jag ju självklart också skriva om träningen. Inledde påsken med 15 kilometer (medeltempo 05:45min/km) i sällskap av pappa, på lördagen blev det 10 kilometer fartlek i Vörå (medeltempo 05:14min/km) och på söndagen gjorde jag absolut ingenting träningsrelaterat. Igår, måndag avklarades veckans långpass tillsammans med pappa, ett födelsedagsbarn och en hund. Totalt blev det 20 kilometer på 1h 50minuter. 

 Pappas rygg

 Födelsedagsbarnet Johanna (observera hennes Happy Birthday-rosett)

 Löparhunden

Och till sist en överglad bloggare

5 kommentarer:

  1. Jee jee jee, du är tillbaka! Hann börja sakna dina blogginlägg. ;) Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Vad duktigt du har sprungit under påsken. Skäms så lite jag rört på mig. Har bara tagit det lugnt och ätit massor med mat. Måste skärpa mig nu :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är skönt att ta en paus från träningen ibland också :)

      Radera