söndag 19 februari 2012

Söndagslänk

Är så glad att jag for ut och springa idag. Ibland är det bra att inte tänka utan bara göra. Var rädd att jag skulle få kämpa i motvind och få snön rakt i ögonen men när jag väl kom ut märkte jag knappt av vinden och det snöade bara lätt.

Kollade inte på klockan utan sprang bara i det tempo som kändes bra, på vissa ställen var vägen oplogad och då gick det genast lite långsammare men på de flesta ställen var vägarna plogade och jag kunde springa ostört.

Sprang sist och slutligen 12 kilometer i 6min/km tempo och när jag kom hem gjorde jag burpees.Glömde helt bort att göra gårdagens så gjorde 31+32st idag istället. Det känns som om jag blivit starkare i axlarna redan, vet inte om det är inbillning eller inte men kul är det i alla fall!

Löpningen blev veckans sista pass och nu har jag räknat ihop veckans träning och det blev 50,5km löpning, 3 styrketräningspass och 2 vilodagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar